Logo

Drugs Bunny Edző Válaszol Archívum

 
2001 október kérdések-válaszok - Drugs Bunny Edző Válaszol

Heti 5 - 6 edzés megfelelőnek számít vag

Kérdés
Heti 5 - 6 edzés megfelelőnek számít vagy sok? Cél: szálkásítás.
ani
Válasz
Ha megfelelő arányban van a súlyzós és az aerob jellegű edzés akkor igen. Ha pl. heti 3 alkalommal van súlyzós edzésed, olyan súlyokkal és gyakorlatokkal, amik nem terhelik meg túlságosan a szervezet regenerálódó képességét, akkor a súlyzós pihenőnapokon lehet heti 3 alkalommal kardió-edzés. Szobakerékpár, lépcsőző, esetleg futás, valamilyen aerobik vagy tánc, stb. Kb. 20-40 perces edzés formájában. Az ennél hosszabb edzés túl nagy terhet jelent a szervezet regenerálódási rendszerének, így nagy valószínűséggel izomvesztéshez vezetne.
2001-10-29 00:00:00
Robi

Én a H.I.T. edzéstipus híve vagyok .Kics...

Kérdés
Én a H.I.T. edzéstipus híve vagyok .Kicsit változtattam rajta, ugyanis én a bicepszemet a hátizom edzése elé raktam egyazon edzés keretein belül. Úgy tudom az edzés elején megdolgoztatott izmok jobban fejlődnek mint az utánuk követ kezők. Neked mi a véleményed erről (mármint, hogy ez ütközik a H.I.T.-tel).
Blade
Válasz
Nem, ez nem ütközik a HIT-tel. A hátat leginkább "húzó" mozdulatokkal edzzük, amiben a bicepsz erősen résztvesz. A hát edzése elé helyezett bicepszedzés vezethet a bicepsz túlterheléséhez, illetve hátráltathatja a hát-gyakorlatokat abban az esetben, ha a hát-gyakorlatnál a bicepsz bukna először, és ettől nem jutna el a hátizom a pozitív bukásig. Az, hogy ez megtörténik-e egyénfüggő, neked kell érezned az edzésed alatt.
2001-10-24 00:00:00
Robi

Szerinted a fogamzásgátló tabletták szed

Kérdés
Szerinted a fogamzásgátló tabletták szedése mennyire befolyásolja a zsírégetést, fogyást.
Blade
Válasz
Általában hátráltatja azt. A fpgamzásgátló tabletták döntő többségükben hormonális úton hatnak, és mellékhatásuk az enyhe vagy ritkább esetben súlyos elhízás. Ma már létezik számos olyan modern, alacsony hormontartalmú készítmény, melyeknek az ilyen jellegű mellékhatása minimális. Sok nő nem csak a fogamzásgátlás miatt, hanem az egyébként rendszertelen, nehezen kiszámítható és tabletták nélkül sokszor fájdalmas és elhúzódó menstruáció miatt is "kedveli" a tablettákat. Amiket leírtam csak álatlános dolgok, konkrét esetben konkrét tanácsért céleszrű nőgyógyászhoz fordulni, ha nem kapsz számodra kielégítő választ, akkor pedig nőgyógyászt váltani.
2001-10-24 00:00:00
Robi

Egy kezdő edzésterv kb. miből áll

Kérdés
Egy kezdő edzésterv kb. miből áll
anonymous
Válasz
Alapgyakorlatokból. A webmagazinban a Bill Pearl edzéstervek között az első 4-6 hónap bármelyike kezdő edzéstervnek minősíthető, vagy kisebb átalakításokkal azzá alakítható.
Én az egyszerű és rövid edzések híve vagyok, íme egy példa:
  • Mellről nyomás (12+10+8, ismétlés)
  • Guggolás (6+8+12 ismétlés)
  • Lábhajlítás (10+10 ismétlés)
  • Mellhezhúzás (12+10+8 ismétlés)
  • Fekvenyomás (10+8 ismétlés)
  • Kétkezes bicepsz - karhajlítás (10+8 ismétlés)
  • Tricepsznyújtás fej fölött (10+8 ismétlés)
  • 3 tetszés szerinti hasizom gyakorlat 20 körüli ismétlésszámmal
Zárójelben az egymást követő sorozatok ismétlésszámai láthatók. Egy ilyen teljes test edzést kezdetben heti 2, nagyon jó regenerálódás (sok kaja, sok alvás, semmi stressz) esetén talán 3 alkalommal szabad végezni. 2-3 hónap után célszerű további gyakorlatokat hozzávenni és két részre osztani.
2001-10-23 00:00:00
Robi

Egy kétkezes súlyzóval milyen gyakorlato

Kérdés
Egy kétkezes súlyzóval milyen gyakorlatokat lehet végezni otthon ja és persze kezdő vagyok.
petike
Válasz
Kedző edzésterv kétkezes rúdhoz (és kellő mennyiségű súlyhoz):
1) Guggolás: 12-10-8-6 ismétlés
2) Fekvenyomás: 10-8-6 ismétlés
3) Felhúzás: 12-10-8-6 ismétlés
4) Mellről nyomás: 10-8-6 ismétlés
5) Bicepszezés állva: 12-10-8 ismétlés
6) Szűk fogású fekvenyomás (tricepszre): 12-10-8 ismétlés
7) Felülés és/vagy lábemelés (ehhez nem kell a rúd sem)

Ez egy teljes test program, amit heti 2 max. 3 alkalommal célszerű csinálnod. A guggoláshoz ki kell dolgoznod valami állvány-szerű megoldást, vagy keresned egy edzőpartnert, aki segít felvenni és letenni a súlyt. Szerezz be egészen kis tárcsákat (0,5 kg vagy kisebb), és minden héten próbáld meg növelni egy picit a terhelést.
2001-10-23 00:00:00
Robi

Hello én egy kezdő vagyok szerinted kel-

Kérdés
Hello én egy kezdő vagyok szerinted kel-e valamilyen szert szednem ahoz hogy izmos legyek
anonymous
Válasz
Jól kell kajálni! Bizotsítani kell a fejlődéshez szükséges kalória és fehérjebevitelt. Testsúly kilogrammonként 1,5-2 gramm fehérjét bevinni húsból, tojásból és tejből minden nap, nap mint nap igen nehéz és macerás. Ezért előbb utóbb mindenki rászokik a táplálékkiegészítőkre. A helyes kajálás, az ésszerű táplálékkiegészítés, és a rövid, intenzív de a regenerálódási szinthez mérten ritka edzéssel elérhető egy izmos testalkat. Egy bizonyos szint felett, ami teljesen egyénfüggő, a fejlődés már csak egyre több kiegészítő készítmény, illetve végső esetben szteroid használatával lehetséges. A kérdés csupán az, hogy mik a céljaid? A versenyzői szint elérhető szteroidok nélkül is, sok lemondással, áldozattal és odafigyeléssel, a bajnoki szinthez azonban (általában) ennél több kell.
2001-10-23 00:00:00
Robi

Hello, már két éve gyúrok és még nem sze...

Kérdés
Hello, már két éve gyúrok és még nem szedtem semmit most 65kg vagyok és 17 éves szeretnék szedni valamit hogy tömeget tudjak növelni, de nem tudom hogy mit. Sajna nincs túl sok pénzem. elöre si köszi.
HAWKS
Válasz
A legelső dolog amit most megveszel, az egy erősebb multivitamin legyen, olyan, amiben a B-komplex magasabb dózisban szerepel. Más kiegészítőre csak akkor van szükséged, ha a mindennapi étkezésedre már kellően odafigyelsz. Legyen benne elég kalória a fejlődésedhez (te még fiatal vagy), fedezze a sportolásod (különös tekintettel arra, ha a súlyzózás mellett valamilyen más sportot is űzöl) igényeit. Ha a kalóriabeviteled megfelelő, akkor kezdj el egyre jobban figyelni a makronutriensek (szénhidrát-fehérje-zsír) arányára, azaz legyen meg a rendszeres fehérjebeviteled (minimum 1 gramm / testsúly kg.). Ezt főleg hús, tejtermékek és tojás rendszeres fogyasztásával éred el. Ha a fehérjebeviteled nem megfelelő, akkor az első amit venned kell, egy fehérjepor. Ebből minden edzés után célszerű fogyasztanod egy adaggal. Ha a kalória bevitele jelenti a nagyobb problémát, akkor egy szénhidrátos tömegnövelőt kell venned, amit minden nap, de különösen edzésnapon (amikor nagyobb a kalóriaigényed) kell használni. Ha ezekre ügyelve magadra pakoltál kb. 10 kilót, akkor visszatérhetünk a további részletekre.
2001-10-17 00:00:00
Robi

Szia azt szeretném kérdezni.Ha elkezded ...

Kérdés
Szia azt szeretném kérdezni.Ha elkezded a testépités és túlsulyos vagy elöbb a fogyásra kell rámenned és utána az izomtömegnövelésre vagy átalakul magátol a test az eddzések során?
Istvån
Válasz
Kedves István!

Ha nem vagy túlságosan kövér, akkor magad választhatod ki az utat, amelyiken el szeretnél indulni:
1. izomtömeg és erőnövelés
2. zsírégetés és az állóképesség javítása
Mondhatod pl. azt, hogy először megszerzem a kellő izomtömeget, majd azután leszálkásítom magam, de ha téged nagyon zavar a felesleges zsírréteg, akkor fordítva is teheted.
2001-10-12 00:00:00
gasti

Üdvözlet!!! 3,5 éve eddzek, de kb. 1-...

Kérdés
Üdvözlet!!! 3,5 éve eddzek, de kb. 1-1,5 éve stagnálok. Se súlyba, se erőbe nem tudok fejlődni. Kb. 60 kg-mal kezdtem el a gyúrmázást és most 80kg vagyok, de nagyon szeretnék felmenni 90-95 kilóra. 180 cm magas vagyok. hogyan kéne edzenem és ennem??? Már nagyon sok edzésmódszert kipróbáltam már és soha nem tudok leragadni egynél huzamosabb ideig. Előre is köszönöm! Hello!
Attila
Válasz
1) Ragadj le egynél legalább 4-6 hétig, ennyi idő kell, hogy meglásd milyen az az edzésterv. Ha nem fejlődsz, akkor annak az okai a következők lehetnek:
* túl kevés a regenerálódásra adott idő: edzzél ritkábban vagy edzzél kisebb volumennel (kevesebb sorozat, kevesebb ismétlés, de nagyobb súly)
* túl sok az elvégzett gyakorlat: csökkentsd le az egyes izmocsoportokra végzett gyakorlatok számát, összpontosíts 1 nagy gyakorlatra izomcsoportonként, és abban próbálj meg fejlődést elérni
* nem összpontosítasz kellően az edzésre: a fejlődés kulcsa a fokozatos erősödés, azaz egyre nagyobb súlyokat kell használnod, hogy az izmokat progresszív túlterhelésnek tudd kitenni. Ez a túlterhelés serkenti növekedésre az izmokat. Az erő növekedése nem pusztán fizikai, hanem szellemi feladat is. Ha nem vagy "agyban" maximálisan az edzésen, nem ér semmit az egész.
2) Elemezd át, hogy a kalória és fehérjebeviteled megfelelő-e, megvan-e a napi közel 2 gramm protein / testsúly kg., megvan-e a napi 6 vagy több étkezés, stb.
3) Megvan-e a kellő pihenőidő? Elsősorban a rendszeres alvás? Ha rendszertelen vagy éjszakai munkád van, az komolyan hátráltathatja a fejlődésed.
2001-10-11 00:00:00
Robi

Helló! Előzmények: 1997-ben kezdtem e...

Kérdés
Helló! Előzmények: 1997-ben kezdtem el "gyúrni", 80 kg voltam, most 100 kg vagyok(magasságom 178 cm). 2000-ig heti négy, 2000-től heti három napos osztott edzéstervvel dolgoztam. Semmiféle táplálékkiegészítőt nem szedtem. Néha egy-két hónapot kihagytam vizsgaidőszak miatt. Kórképem: Már a kezdetekkor megjelentek kisebb "bőrszakadások" a hónom alatt, majd később a bicepszemnél, és mostanában a karhajlatomban is. Volt aki azt mondta, hogy ez adottság kérdése és vékony a bőröm. Volt aki az E-vitamin hiányt tippelte okozóként, kenőcsöt javasolt. A bőrgyógyász azt hitte, hogy szedek valamit, majd amikor megtudta, hogy nem, akkor cukorbetegség gyanúval vérvételre küldött, kiderült hiába. Kérdéseim: Öt év alatt húsz kiló ugye nem túl sok fejlődés? (mert szerintem nem) Véleményed szerint mi okozza a tüneteket? Mit tegyek a jövőben, hogy tovább ne terjedjenek, és újak ne jelenjenek meg?
Laci
Válasz
Sajnos ezek a repedések a bőrön teljesen normálisak és megszokottak azoknál, akik komolyan edzenek és jelentős tömegnövekedést értek le rövid idő alatt. Kiküszöbölni nem nagyon lehet, esetleg felületi kezelést javaslok a bőr rugalmasságának megőrzése miatt :-) (sok testápoló krémet használj!)

(A témát megpróbáltuk kozmetikussal és bőrgyógyásszal is körbejárni, de sajnos egyik "szakember" sem tudodd megoldást javasolni. Úgy tűnik, hogy a "striák" kialakulása genetikai adottság kérdése, akinek hajlamos rá a bőre, az maximum a megelőzéssel védekezhet, ez pedig erős antioxidánsok, C-vitamin, E-vitamin, szelén, cink, és mérsékelt de rendszeres béta-karotin szedését, valamint rendszeres és sok E-vitaminos testápoló krém használatát jelenti. - a szerk.megj.)
2001-10-08 00:00:00
Dönci

Amikor a "csuklóbehúzás" nevű gyakorlato...

Kérdés
Amikor a "csuklóbehúzás" nevű gyakorlatot csinálom (Weider), akkor utána egy-másfél napig fáj a csuklóm, mintha meghúztam volna. Kérdésem: folytassam a csuklóbehúzást, vagy inkább ne és keressek másik alkar gyakorlatot?
anonymous
Válasz
Túl nagy a súly, fokozatosabban (lassabban) kell növelni a terhelést. Ha kis súlytól is jelentkezik a fájdalom, akkor változtatni kell a rúdon, mert nem megfelelő a fogás, és emiatt komoly izületi károsodás érheti a csuklót, ha erőlteted a gyakorlatot. Próbáld meg egyenként csinálni a kart, egykezes súlyzóval, amit "kényelmesebben" tudsz fogni, mint a kétkezest.
2001-10-07 00:00:00
Robi

Builder.Hu | Edzés | Versenyek | Képek | Videók | Erősember | Étrend | Sztárok | Edzőtermek


Tényleg gagyi az idei Mr. Olympia? Háború vagy cicaharc?
Még mindig jobb, mintha valóságsóban bohóckodna!
Egyre izgalmasabb az idei Mr. Olympia!
Termékajánló
1 kg 
 / 4.9
 
5 190 Ft
36 kap. 
 / 4.6
 
4 990 Ft
Képgaléria
Képgalériánkban jelenleg
104356 fénykép található.
Superbody 2009
Open 1 Elődöntő
Tóth József
Superbody 2009 Open 1 Elődöntő Tóth József
Denise Hosher
Denise Hosher
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő

Videó Ajánló
BB.Tv Episode #10.
BB.Tv Episode #10.
SCITEC NUTRITION KRIZ OPEN 2011
SCITEC NUTRITION KRIZ OPEN 2011
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő


Partnereink





Megosztás

Médiaajánlat | Impresszum
Töltődik...
Türelem töltődik....