Logo

Drugs Bunny Edző Válaszol Archívum

 
2001 szeptember kérdések-válaszok - Drugs Bunny Edző Válaszol

Kipróbáltam Joe Weider erő és tömegnövel...

Kérdés
Kipróbáltam Joe Weider erő és tömegnövelő edzéstervét,de van valami amit nem értek.Ez a terv,ha becsületesen végigcsinálom,legalább 2 órát vesz igénybe.Viszont mindenhol azt hallom,hogy a tömegnövelő edzésnek a lehető legrövidebbnek,de legkeményebbnek kell lennie.A szaklapokban is azt olvasom,hogy az edzést próbáljuk meg 1 órán belül elvégezni.Melyik a helyes út? köszi, Tomzi
Tomzi
Válasz
Kedves Tomzi!

Tömegnövelő edzésnél valóban lehetőleg 60-75 percig "szabad" edzeni. Én is sokallom a weider-módszerben lévő gyakorlatok számát, főleg tömegnövelésnél.
2001-09-30 00:00:00
gasti

HI!
Két kérdesem volna:
1, A c

Kérdés
HI!
Két kérdesem volna:
1, A combom belső felét mivel tudom hatásosan edzeni?
2. A mellizmom alsó felét lehet-e külön edzeni?
FJ
Válasz
Kedves FJ!

A guggolás az egész combot megterheli, a belső részt is.
A mellizom alsó felére pedig tolódzkodj, vagy végezz negatív nyomást!
2001-09-29 00:00:00
gasti

Szia robi ,a következő a problémám a mu...

Kérdés
Szia robi ,a következő a problémám a munkámból kifolyólag csak kétnaponta tudok edzeni ,akkor mindent végigedzek kb 2óra alatt ,egy izom egy gyakorlat ,jó ez ,így.Ha nem ,légyszi adj tanácsot hogy osszam szét hogy fejlődjek is valamit.
teknő
Válasz
Szia Teknő!

Ha csak minden másnap tudsz edzeni, akkor tulajdonképpen a tested tökéletesen tud regenerálódni és ezzel elősegítheted a fejlődésedet is. Oszd fel a tested 4 edzésnapra, pld: mell-bicepsz, hát-tricepsz, comb, váll-vádli-has.

Hidd el, a fejlődéshez nem az kell, hogy hogy állandóan edzzen az ember; bőven elég a heti 3-4 alkalom súlyzós edzésre - a több sok lenne. Nagyon alaposan eddzd meg a tested összes izmát és inkább az étkezésre és a pihenésre összpontosíts; így eredményes lesz a munkád. Azzal, hogy minden másnap 1 gyakorlattal megedzed a tested összes izmát; sem impulzust nem tudsz adni az izmaidnak sem pedig elég időt a pihenésre, mert tul.képpen minden másnap előveszed őket. Ha munkád nem engedi és kicsúszol a hétből, akkor sincs nagy gond, nem rontottál el semmit...

Személyes tapasztalat: én 10-12 naponként edzek mindent és csak ez a módszer vált be; pedig hidd el, már mmindent kipróbáltam. Jó munkát!

2001-09-26 00:00:00
Elek

190-cm vagyok és 105kg nem tudok ösze ál...

Kérdés
190-cm vagyok és 105kg nem tudok ösze állitani magamnak egy jo edzés tervet ha meg kérlek irsz egyet nekem amit olvastam az nem jo mert nem növök két napot edzek egyet pihenek ezért nekem két napos edzés terv kéne előre is köszi a segitséged.
sinka pál
Válasz
Kedves Pál!

Lehet hogy azért nem fejlődsz mert túl hosszú ideig tartanak az edzéseid. Ha tömeget szeretnél növelni akkor az edzés időtartama ne haladja meg a 60-80 percet. Ráadásul a 2 nap edzés 1 nap pihenés a te esetedben (tömegnövelés esetén) túl gyakorinak mondható. Ahhoz hogy a 105kg-os testsúlyod tovább növelhesd, jóval többet kell pihentetni az izmaidat. Próbáld ki az 1nap edzés 1 nap pihenést. Pl.:
hétfőn legyen: mell, comb, has, bicepsz...
kedden pihensz
szerdán: hát, váll, tricepsz, alkar.
Persze ezt saját ízlésed szerint variálhatod.A sorozatok között nagyon keveset pihenj, hogy minél intenzívebb legyen az edzés, és főként alapgyakorlatokat végezz.
2001-09-25 00:00:00
gasti

Helo!16 éves vagyok,van egy itthoni több...

Kérdés
Helo!16 éves vagyok,van egy itthoni többfunkciós gépem (arnold maxx gym).Ezen szoktasm edzeni,mellette szedek fehérjeport.Azt szeretném kérdezni,hogy heti hány edzés javasolt,mennyi ami ártalmas,leírom a gyakorlatsort,egyik nap ezt a másik nap a másikat szoktam elvégezni,heti 4szer,ritkán 5ször. 1.nap:fekkvenyomás,fekvenyomás 45os padon,pillangó,nyakbolnyomás,oldalemelés,ebből mind 6*8,valamint felülés: 10*8. 2. nap: nyakmögéhúzás,hashúzás ülve,bicepsz állva 2kezes,bicepsz Scott padon,bicepsz 2 kezes csigán,tricepsz 1kezes súlyzóval,guggolás,lábnyújtás,lábhajlítás. Ezt mind az otthonni gépen végzem,fehérjepor mellett.Ezt heti hányszor szabad és még azt szeretném megtudni,hogy van-e hiba az edzésprogramban?!A fehérjeport súlyzózás előtt vagy után érdemes tejjel meginni? Előre is köszönöm!
Gábor
Válasz
Kedves Gábor!

Eőször azt kell eldöntened hogy tömeget szeretnél-e növelni, vagy szálkásítani. Tömegnöveléshez a legjobb heti 3, max. 4 edzés. Szerinem fekvenyomásból sok a 6*8 + a többiből is. Ha már mindenképpen 6 sorozatot csinálsz akkor azt inkább piramisba tedd: 6*15-5. De csinálhatsz 4*6-8akat is vetkőző sorozatban.
A fehérjét közvetlen edzés után a legjobb meginni.
2001-09-16 00:00:00
gasti

1.kérdés: Mennyi idő után iktassak be mo...

Kérdés
1.kérdés: Mennyi idő után iktassak be mondjuk 1 pihenőhetet,ha a 3+1 edzésmódszert követem? 2.kérdés: Melyik gyakorlatok fejlesztik a legjobban a hát alsó részét?
I.A.
Válasz
Kedves I.A.!

Pihenőhetet akkor iktass be, ha fáradtnak, kimerültnek érzed magad már a hét első edzésnapján. A hát alsó részénél nem tudom mire gondolsz pontosan: a törzsegyenesítő izomra, vagy a széles hátizom alsó részére. Az előbbire a felhúzás, az utóbbira pedig a csigás evezés szűk fogással a legjobb.
2001-09-15 00:00:00
gasti

Hello!Arra a kérdésemre szeretnék válasz...

Kérdés
Hello!Arra a kérdésemre szeretnék választ kapni , hogy a vékony testalkatú emberek hogyan tudják bedurrantani az izomzatukat.Csak azért kérdezem mert én 184 cm magas vagyok és 63 kg voltam,most már 80 kg vagyok és nem szedtem semmit ( 2 éve edzek ).De bármilyen tanácsot is kaptam a durrantást illetően valahogy soha sem sikerült.Remélem kapok választ a kérdésemre.Köszi előre is.
Conan
Válasz
Kedves Conan!

A bedurranás nem függ a testalkattól. Ezt az okozza, hogy gyorsan vér áramlik a megdolgozott izomba. Ott eltávolítja a keletkező fáradtság-toxinokat és helyette oxigént szállít. Ha egy izom edzése optimális, akkor szokott bedurranni. Azt tudom javasolni, hogy edzőpartner segítségével végezz erőltetett ismétléseket... Egyébként még nem is hallottam ilyet, hogy valaki ne tudná bedurrantani az izmait. Talán nem edzel elég intenzíven és ez lehet... bár ha 17kg-ot fejlődtél, akkor... hát, nemtudom...ESetleg próbáld meg lassabban végezni a gyakorlatokat és úgy a csalást teljesen kizárod, csak a megcélzott izom fog dolgozni.

(a munkasorozatok után csinálj kis súllyal és magasabb ismétlésszámmal ún. pumpáló sorozatokat, amikor nem feltétlenül a nagy erőkifejtés, hanem a gyors, de még egész idő alatt kontrolált végrehajtásra összpontosítasz, és edzés előtt 1-2 órával egyél szénhidrátot, az segít(het) az izmok jobb bedurrantásában - szerk. megj.)
2001-09-15 00:00:00
gasti

MIlyen feladattal lehet legjobban edzeni

Kérdés
MIlyen feladattal lehet legjobban edzeni a vádlit, szabadsúlyos edzésnél?
kiss
Válasz
Vádlizás állva kétkezes súlyzóval.
(vagy két nagy egykezes súlyzóval, de érdemes kipróbálnod ha van edzőtársad az ún. szamárvádli gyakorlatot, ehhez még súlyzó sem kell, csak egy lépcső, egy kapaszkodó és egy edzőtárs

a szerk.megj.)
2001-09-14 00:00:00
gasti

Builder.Hu | Edzés | Versenyek | Képek | Videók | Erősember | Étrend | Sztárok | Edzőtermek


Tényleg gagyi az idei Mr. Olympia? Háború vagy cicaharc?
Még mindig jobb, mintha valóságsóban bohóckodna!
Egyre izgalmasabb az idei Mr. Olympia!
Termékajánló
1 kg 
 / 4.2
 
3 790 Ft
0,5 lit. 
 / 4.7
 
3 890 Ft
30 pak. 
 / 4.8
 
6 490 Ft
Új!
300 gr. 
 / 4.5
Új!  
5 690 Ft
Képgaléria
Képgalériánkban jelenleg
104356 fénykép található.
Inferno Trófea 2007
Abszolút Választás
Orsai Gergely, Lakatos Mihály
Inferno Trófea 2007 Abszolút Választás Orsai Gergely, Lakatos Mihály
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő

Videó Ajánló
Bodó és Bodó diéták, együtt vagy külön edzések
Bodó és Bodó diéták, együtt vagy külön edzések
Red Rock Reality 15.
Red Rock Reality 15.
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő


Partnereink





Megosztás

Médiaajánlat | Impresszum
Töltődik...
Türelem töltődik....