Logo
Superbody 2020, november 7. Kongresszusi központ

Üdv, Bunny! 1. Azt szeretném kérdezn... | Drugs Bunny Edző Válaszol

 
   
 

Üdv, Bunny! 1. Azt szeretném kérdezn...
Kérdés
Üdv, Bunny! 1. Azt szeretném kérdezni, hogy egy versenyző testépítőnek nagyságrendileg mennyivel nő a súlya a ch-töltés kezdetétől számítva egészen a mérlegelésig (gondolom, a mérlegelés után is tart még a töltés, és tovább nő a súly)? Ez nyilván függ a töltés hosszától, a versenyző testsúlyától, és egyénfüggő is, ezért természetesen nem kérek pontos \"adatokat\", elég, ha egy átfogó választ adsz, pl. a következő példán keresztül: 95 kg testsúly, egy nap töltés a mérlegelés előtt. Ezt a példát levetítheted két vagy három nap töltésre és más testsúlyra is (a 95 kg-os példa érdekelne a legjobban). Ne haragudj, ha nagyon bogaras a kérdésem, csak kalkulálgatni szeretnék néhány verseny kategóriáival. Egyúttal megkérdezném, hogy szerinted milyen hosszú egy ideális ch-töltés, ami még lehetővé teszi a száraz megjelenést, nem rontja el a formát, de egyúttal telt fizikumhoz vezet, és mennyi ch-tal. 2. A felkészülés utolsó hetében mely pontig mehet a zöldség, és melyik (brokkoli, pl., esetleg egyéb)? A verseny napján már csak ch-ot lehet enni? A puffasztott rizs mézzel jó megoldás egyedüli forrásnak? Ezzel is lehet ttskg-onként számolni? Ha igen, mennyi ez az érték, vagy intervallum? 3. Ahogy az utolsó napra gyakorlatilag 0-ra csökken a vízbevitel, úgy a glutamint és a BCAA-t sem lehet már használni, ugye? Jut eszembe; ch-ÜRÍTÉS alatt is el kell hagyni a glutamint? Gondolom, igen, mert glikogént tölt, mi meg épp az ellenkezőjét akarjuk. Az antioxidánsok bevitelét milyen módon kell megváltoztatni az utolsó hét egyes szakaszaiban? A ch-ürítés alatt tehetek valamit az antikatabolizmus érdekében? Az utolsó héten nem gond, ha edzés helyett már csak pózolok? Köszönöm a válaszokat; próbáltam szisztematikus lenni, remélem sikerült.
Válasz
1. lehet semennyivel sem, ugyanis pisil is közben. víz ki - ch be. ezt nem lehet megmondani. a legjobb a súlycsportooknál az ha a mérlegelés jóval előbb van, mert tuána erősen lehet tölteni. ugynigy ideális ch töltés hossz sincs, de egy-két nap az általános - ürités hosszától is függ. 2. az utolsó héten is muszáj brokkoli és egyéb ZÖLDség, mert szükség van a rostokra a megfelelő kakához. ha nincs kaka és belédszárad, akkor lehet bányászni, és az véres egy kaland! a verseny napján és tötlsékor minimális fehérje és sok ch. a puffasztott rizs magában jóm, a méz nem biztos. víztől is függ. 3. semmi jelentpsége nincs a verseny napjána glutaminnak és a bcaa-nak. ürités latt azonban nem kel lehagyni a glutamnt ha biztosan nétriummentes a termék. én minden vitamin és ásványi anygot is elhagynék, nem tudhatod mi köt meg vizet is mi nem. az utlsó hét az átmozgtaó edzésé és a magas fehérjéé: ezt kell tenned az antikatabolizmus érdekében. verseny előtti legalbb 2 nappal már nem szabad edzeni. a póolás egész hétr azonban nem elég.
2009-10-29 20:38:25
bunny
Builder.Hu | Edzés | Versenyek | Képek | Videók | Erősember | Étrend | Sztárok | Edzőtermek


Tényleg gagyi az idei Mr. Olympia? Háború vagy cicaharc?
Még mindig jobb, mintha valóságsóban bohóckodna!
Egyre izgalmasabb az idei Mr. Olympia!
Képgaléria
Képgalériánkban jelenleg
104379 fénykép található.
IFBB EB 2004
Elődöntők 75kg
Danijel Miklecit
IFBB EB 2004 Elődöntők 75kg Danijel Miklecit
Superbody 2010
Superbody 2010
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő

Videó Ajánló
Team Scitec 2012
Team Scitec 2012
Nocarb muffin édesen és sósan - Body.Builder Gasztro Rovat 34. rész
Nocarb muffin édesen és sósan - Body.Builder Gasztro Rovat 34. rész
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő


Partnereink
BB.Tv - Nem kislányoknak!

Builder Gasztro - Főzőműsor testépítőknek

BB.Rádió - 100% Drugs Bunny

Megosztás

Médiaajánlat | Impresszum
Töltődik...
Türelem töltődik....