Logo

Szia! Először is köszönöm szépen a válas... | Drugs Bunny Edző Válaszol

 
   
 

Szia! Először is köszönöm szépen a válas...
Kérdés
Szia! Először is köszönöm szépen a választ. A fájdalom a mindennapokban nem igazan érezhető,annyi,hogy kisebb ütésre,nyomásra érzékeny. A nagy fájdalom,ami után necces járni vele,akkor jön ki amikor (kosarazás közben) erőből elugrom(elugrás pillanatában semmi gond,minden fasza) és leérkezem.A leérkezésnél van nagy gáz,nem tudom közre játszik-e a szuper sportpályáink linoleum talaja,ami alatt centikre van a beton. szoval erőből felugrás utáni földet érésnél szokott eljönni a pillanat,hogy oké akkor akispadról nézem tovább a dolgokat és 2-3napig járás közben is érzem. Sajnos a lábam a felsőtestemhez képest(a saját hülyeségemnek köszönhetően) igen le van maradva.sajnos ugy gondoltam h a kosár edzésen valo ugrálgatás elég lesz nekem lábra,míg a felső testem edzésébe mindent beleraktam.Köszönöm,ha bármilyen tanáccsal tudsz segíteni,hogy mit-hogyan kéne tennem az ügy érdekében!
milanello
Válasz

szerencsédre van olyan gyógytornász ismerősöm aki tizensokéve kosarazik, sokáig szintén versenyszerűen tette. annak érdekében, hogy a lehető legszakszerűbb választ kaphasd felkerestem a problémáddal. simán bemásolom ide amit írt. ha valami nem tiszta kérdezz bátran tovább!

Azért faj leerkezesnel mert az izom ott kapja a legnagyobb terhelést, excentrikusan dolgozik. Ez jellemzője. A legfontosabb hogy az ilyen problemaban szenvedőknek nagyon rossz a quadriceps nyujthatosaga. Tehát nyujtas! Itt több fele helyzet lehetséges, de a legfontosabb hogy tartsd fenn a feszulest 20-30 mp-ig. Tehat hosszu kitarto nyujtas, nem rugoztatas.  Ennél nincs fontosabb, jó nyujtassal el lehet mulasztani. Ha mar gyulladáscsökkentő akkor Movalis legyen. Iletve nagyon ajánlom kinesio tape szakember(!) általi felhelyezeset! Lehetőség szerint kerüld egyenlőre a melybeugrasos feladatokat és méginkább a nehéz 45-90 fokos quadri gyakorlatokat. 90 fok felettirol nem beszélek mert az túl "terdkimelo". Sport masszázs a quadrin sokat jelenthet. Ha izmot akarsz edzeni akkor inkább a hatulso combizmokat. Ha ezekkel mind végeztél akkor nyújts!:) még 1 valami! a bemelegitsek során nagyon oda kene figyelni a quadri jó bemelegitesere és dinamikus nyujtasara. Ezen kívül ajánlok még jegelest. 15-20 perc napi 3-4 szer nem közvetlenül a bőrre, inkább vékony konyharuhaval a fájdalmas területen. A gyulladáscsökkentő krémek estére hasznalhatoak. Ennyi bőven eleg!"

ezt írta tehát egy a te esetedben tőlem szakemberebb szakember :)

ha esetleg további kosarasok vagy más dinamikus sportokat űzők (röplabda, kézilabda, futball...) is olvassák a rovatot írjanak bátran, debrecenben és néha pesten ő is elérhető!

2011-12-03 10:04:46
kares
Builder.Hu | Edzés | Versenyek | Képek | Videók | Erősember | Étrend | Sztárok | Edzőtermek


Tényleg gagyi az idei Mr. Olympia? Háború vagy cicaharc?
Még mindig jobb, mintha valóságsóban bohóckodna!
Egyre izgalmasabb az idei Mr. Olympia!
Termékajánló
0,5 kg 
 / 4.7
 
4 790 Ft
450 gr. 
 / 4.8
 
3 990 Ft
350 gr. 
 / 4.7
 
3 990 Ft
680 gr. 
 / 4.4
 
7 495 Ft
Képgaléria
Képgalériánkban jelenleg
104360 fénykép található.
WABBA World Championship 2009
Professional
Molnár Péter
WABBA World Championship 2009 Professional Molnár Péter
Savaria Kupa 2004
Zdravko Zdanev
Savaria Kupa 2004 Zdravko Zdanev
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő

Videó Ajánló
Hasizom nyújtás
Hasizom nyújtás
Diétás Rántott hús - Body.Builder Gasztro Rovat 13. rész
Diétás Rántott hús - Body.Builder Gasztro Rovat 13. rész
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő


Partnereink





Megosztás

Médiaajánlat | Impresszum
Töltődik...
Türelem töltődik....