Logo
Anyósomnak és Neked  

Anyósomnak és Neked

Anyósomnak és Neked
…diétáról, táplálkozásról, tévhitekről

Lehet, hogy mi nők tényleg könnyebben hízunk, mint a férfiak, de ez összett dolog és nem élettani lehet?! (pl. sajnáljuk kidobni a maradékot, és többször gyógyítjuk lelki sebeinket nassolással) A megoldás egyszerű, de nem könnyű. Több mozgás - kevesebb kalóriabevitel, vagy: mindkettő. A fogyókúrát (ellenben a diétával) az önbecsapások művészetének és szenvedésnek tartom… de el nem ítelem.

A versenysportban gyakorta elkerülhetetlen (étvágycsökkentő szerek, jólakottság érzetét keltő anyagok, vízhajtó teakeverékek) használata. Ezek, az élsport szintjén, mind-mind a sikeresség feltételei lehetnek, ám ezek használatát testünk "temploma" később számonkéri rajtunk. De most NEKED írok, aki feltehetően okosan, utakat keresel az egész életre szóló diétád megtalálásához.

Az Első fontos alapelv, hiedelem cáfolat: ne hidd el, hogy úgy kellene reggelizned mint egy királynak, ebédelned mint egy polgárnak, és vacsoráznod mint egy koldusnak. Tapasztalatok igazolják, hogy akik reggel bőségesen étkeznek, hamarabb és erősebben éheznek meg, mint a mértékkel étkezők. Az egyes étkezések nagysága legyen közel egyforma (5-6-szor naponta) és dobd ki a fölös kalóriákat… tudod, a kávét cukorral, szerelmet házassággal elrontani nem szabad!:-) Vigyázz, a tej is cukornak számit! Édesítőket?! O.K. Csak figyelj: Az U.S.A-ban nagy adag szaharint adagoltak állatkíserletekben a tápanyagokhoz. Az eredmény: rakkeltő hatások megjelénse volt. A W.H.O. ezért napi 10 tablettánál többet nem tart ajánlatosnak. Igazi szemfényvesztés még a vízhajtás. Testsúly csökken, a zsír marad… és ne feledd az orvost felkersni ezügyben! Távoznak a vitaminok és ásványi sók a szervezetből, nem minden mellékhatás nélkül.

A második fontos alapelv: légy türelmes magadhoz!!! A fogyás nem egyenletes, vannak lassú, gyors és változatlan szakaszok, és akkor még nem is említettem a vízmegtartó menstruációs időszakokat. A legjobb, ha havonta 0,5-1 kg-ot fogyunk. A jó hír, hogy a kisebb ételmennyiség elfogyasztásához is hozzá lehet szokni (a nagyobbhoz is ). Elkerülhetjük a lassú fogyással a ráncosodást is! A bőrnek lesz ideje hozzászokni a változáshoz. Kinek, milyen dietát javasolhatok? Nincs új a nap alatt: lehet bármilyen guru, orvos vagy tréner aki „újat hoz”… nincs új a nap alatt… Sokfele diéta van. Azt kell megtalálnunk ami a Te utad. Egészséges, szenvedésmentes… Nekem sikeres volt: a folyadék diéta, a szénhidrát és fehérje különválasztása, de kedveltem a természetes zsírégetők fogyasztását is (citrom, almaecet). Sok sikert az úton… A következő találkozásunkkor „fóliázunk”, ha Te is akarod… égetjük a pocakról a zsírt, úgy, mintha nagyon drága szalonba kezelésre mennénk… de csak Te kellesz hozzá és egy folpack…

ölel: Kati
Címoldal | Sztárprofil | Interjúk | Videók | Vissza


Tényleg gagyi az idei Mr. Olympia? Háború vagy cicaharc?
Még mindig jobb, mintha valóságsóban bohóckodna!
Egyre izgalmasabb az idei Mr. Olympia!
Termékajánló
%
2,273 kg 
 / 4.7
24%   20 890 Ft  
15 890 Ft
Új!
300 gr. 
 / 4.5
Új!  
5 690 Ft
Képgaléria
Képgalériánkban jelenleg
104356 fénykép található.
Magyar Bajnokság 2002
+90kg, Kormány Mihály
Magyar Bajnokság 2002 +90kg, Kormány Mihály
IFBB Fitness MB 2005
Barta Tímea
IFBB Fitness MB 2005 Barta Tímea
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő

Videó Ajánló
Hol van Vörös Zoli?
Hol van Vörös Zoli?
Verseny fekvenyomó okosságok
Verseny fekvenyomó okosságok
Kereső |  NapiTop |  HetiTop |  HaviTop |  Ízelítő


Partnereink





Megosztás

Médiaajánlat | Impresszum
Töltődik...
Türelem töltődik....